Подреждане Доклади по Дата на издаване
Показване на публикации 1-20 от 176
-
Програмите за лоялни клиенти като промоционална техника (с. 17-26)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации (с. 3-16)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Сегментиране на потребителите по отношение на възгледите им и потребителското им поведение спрямо бонусните опаковки (с. 47-58)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Промоциите бонус количества (с. 45-60)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Поведение на българските потребители в социалните мрежи
(2012-06-01) -
ДИЛЕМАТА НА СЪВРЕМЕННИЯ СВЯТ: СВОБОДА ИЛИ СИГУРНОСТ
(АИ "Ценов", 2016)Върху основата на проучване на емпирична и теоретична научна информация се прави еднозначен извод, че дилемата свобода или сигурност е фалшива дилема, резултат от допускането на непреднамерена грешка в разсъжденията на ... -
ТРАНСФЕРЪТ НА ЗНАНИЯ И РОЛЯТА НА УНИВЕРСИТЕТИТЕ В НАЦИОНАЛНАТА ИНОВАЦИОННА СИСТЕМА
(АИ "Ценов", 2016)Университетите са основен елемент на всяка иновационна система. В нея те встъпват в отношения и си взаимодействат с останалите нейни елементи – държавни и местни органи, други образователни институции, бизнес и неправителствени ... -
ДАНЪЧНИ ОБЛЕКЧЕНИЯ ПРИ ОБЛАГАНЕ С КОРПОРАТИВЕН ДАНЪК
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се разглежда правния режим на две от общите данъчни облекчения при облагането с корпоративен данък - преотстъпване на корпоративен данък и освобождаване от облагане с корпоративен данък. Вниманието е насочено към ... -
РЕАЛНИЯТ ОБЩ ДОХОД НА ДОМАКИНСТВАТА В БЪЛГАРИЯ - ОСНОВА ЗА ТЯХНОТО ИКОНОМИЧЕСКО БЛАГОСЪСТОЯНИЕ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се изследва изменението в номиналния и реалния общ доход на домакинствата в България през периода 1990- 2014 г. и как той се отразява на промените в техния общия разход. Целта е да се проследи как тези промени ... -
БАЛАНСИРАНА СИСТЕМА ОТ ПОКАЗАТЕЛИ В ПРЕДПРИЯТИЕТО – ПРАКТИЧЕСКИ ИЗМЕРЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Балансираната система от показатели в предприятието е сред високоефективните инструменти на съвременното управленско счетоводство. Причината за това е, че механизмите на действие на системата позволяват стратегическите ... -
ИНВЕСТИЦИИ В БЛАГОРОДНИ МЕТАЛИ - БАНКОВИ УСЛУГИ И ПАЗАРНИ ТЕНДЕНЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)Като „резерв на стойността” и носител на богатство благородните метали се утвърждават паралелно като инвестиционен актив и антиинфлационно средство. Тяхната количествена оскъдност гарантира нарастващо търсене и възходящи ... -
ИНОВАТИВНИ ПРАКТИКИ ЗА ОТГОВОРЕН СПА ТУРИЗЪМ
(АИ "Ценов", 2016)Отговорния спа туризъм изисква ангажиране на туристическата дестинация, ползваща се от разнообразието на природните ресурси, да използва пълноценно традиционните продукти в традиционна среда, но не за сметка на околната ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА АНАЛИЗ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ ПО ИМУЩЕСТВЕНО ЗАСТРАХОВАНЕ
(АИ "Ценов", 2016)Същността на застраховането се изразява във финансовото компенсиране на негативните последици от действието на случайни събития, които засягат интересите на застрахованите лица. Особеностите на застрахователната дейност ... -
KNOWLEDGE AS AN ALTERNATIVE INDICATOR FOR ECONOMIC DEVELOPMENT
(АИ "Ценов", 2016)The main objective of this research report is to analyze and discuss the importance of knowledge as an alternative indicator of economic development. Understanding of this specific economic resource has its practical ... -
ВЗАИМОВРЪЗКА МЕЖДУ ОБРАЗОВАНИЕТО И ПАЗАРА НА ТРУДА
(АИ "Ценов", 2016)Взаимовръзката между пазара на труда и образованието е основната социалноикономическа зависимост, осигуряваща развитие на конкретния човек и обществото като цяло. Колкото по-високо и качествено е образованието на преобладаващата ...