• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

TYPES OF INTERNATIONAL BUSINESS AND INTERCULTURAL COMMUNICATION IN GLOBAL BUSINESS

Thumbnail
Изглед/Отваряне
GRIMIO(GRDIER).2024.Issue001.pp087-092.en.pdf (1.292Mb)
Дата
2024
Автор
Ismail, Melisa
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
In the current era of global connectivity, international business is crucial for driving economic growth and promoting worldwide integration. This intricate field involves navigating through diverse cultures, markets, and regulatory frameworks. Successful international corporations seize opportunities, establish new long-lasting business relations, set up strategic partnerships, and utilize technology to overcome obstacles, thus fostering sustainable expansion and nurturing a truly global economy.
URI
http://hdl.handle.net/10610/5051
Collections
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка