ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИНТЕРНЕТ В СФЕРАТА НА МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС
Abstract
Настоящата разработка цели да анализира влиянието на интернет технологиите върху динамиката на развитието на международния бизнес. Уеб технологиите осигуряват нови възможности за свързване между контрагентите и развитие на деловите отношения. Приложенията на Интернет в сферата на международния бизнес включват електронна търговия, дистанционна комуникация, маркетинг чрез социални медии и много други. Тези иновации отварят нови възможности за развитие и растеж на международния бизнес, като същевременно предизвикват нови предизвикателства за сигурността и управлението на данните.
В настоящата разработка е разгледана взаимовръзката между интернет технологии и международен бизнес, като са изведени предимствата и ограничения за бизнеса. Анализирано е текущото състояние на проникването на интернет технологиите и мобилните комуникации на ниво Свят, Европа и България, като е направена съпоставка между тях. Направеният анализ е въз основа на докладите, публикувани от DataReportal.