Подреждане Списание "Бизнес управление" по Заглавие
Показване на публикации 281-300 от 943
-
Банкрутът в системата на погасяване на бизнес кредита.
(АИ "Ценов", Свищов, 1999) -
БАРИЕРИ ПРЕД ЕФЕКТИВНОТО ВЕРБАЛНО КОМУНИКИРАНЕ В БИЗНЕСА
(АИ "Ценов", 2011)В процеса на комуникиране се разграничават две основни фази: изразяване и предаване на идеята, което се осъществява от източника на комуникацията и възприемане на предаденото съобщение, и осигуряване на информация по линия ... -
БИЗНЕС КОМБИНАЦИИ И КОНСОЛИДИРАНИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ
(АИ "Ценов", 2012)Бизнес комбинациите са свързани с обединяването на отделни предприятия в една стопанска единица под някаква форма. Бизнес комбинацията придобиване на разграничими нетни активи, при която придобитото предприятие ... -
БИЗНЕС МОТИВАЦИОНЕН ПРОФИЛ: СРАВНЕНИЕ МЕЖДУ НАГЛАСИ НА БИЗНЕСА, АДМИНИСТРАЦИЯТА И МЛАДИТЕ ХОРА
(АИ "Ценов", 2015)Въпросите за мотивационните нагласи и изследванията в тази област са винаги актуални от гл.точка на динамиката на бизнес средата и бързата промяна в тях в това направление. Поради това съществуват мнжество предходни ... -
Бизнес управление – сега! (за някои необходими понятия на управленската култура).
(АИ "Ценов", Свищов, 1991) -
БЛОКЧЕЙН: ВЪЗМОЖНОСТ ЗА НОВИ БИЗНЕС МОДЕЛИ
(Tsenov Publishing House, 2018)В статията се представят някои основни концепции и механизми на блокчейн технологията като DLT, консенсус, хеширане и интелигентни договори, както и разновидностите ѝ – публични и частни. На тази база се извеждат фундаменталните ... -
БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР
(АИ "Ценов", 2013)Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически ... -
Бягството на капитал от Русия: Съвременни проблеми и опити за тяхното решаване.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Вариантни модели за оценяване зоната на обслужване на купувачите.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
ВЕРОЯТНОСТНИ МЕТОДИ ЗА ОЦЕНКА НА ФИНАНСОВИТЕ РИСКОВЕ ЗА СТОПАНСКИЯ СУБЕКТ
(Tsenov Publishing House, 2018)В статията се разглежда методиката за оценяване нивото на риска в процеса на управление на финансовата дейност на предприятието. Предложената методика позволява да се оцени влиянието на рисковите фактори върху ефективността ... -
Взаимоотношения на банката с конкурентите.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
ВИДОВЕ ЙЕРАРХИЧНИ СТРУКТУРИ И УПРАВЛЕНСКИ РАЗХОДИ НА ИНОВАТИВНАТА СИСТЕМА В ПРЕДПРИЯТИЕТО
(АИ "Ценов", 2014)В статията се предлага нов подход към класифицирането на управленските структури в иновационната система на промишленото предприятие. На основата на анализ на литературни източници е аргументирана необходимостта от съставянето ... -
Виртуализирането на бизнесорганизациите – концептуална мярка на едно мениджърско предизвикателство.
(АИ "Ценов", Свищов, 1996) -
Власт и устойчивост на управленския процес.
(АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
ВЛАСТТА МЕЖДУ ЗНАНИЕТО И КОНФОРМИЗМА
(АИ "Ценов", 2013)Статията е посветена на феномена „власт”. В началото се разсъждава за властта, най-общо, като за „целенасочено въздействие върху хора”. След това се поставя акцент върху знанието като единствен източник на високо-качествена ... -
Властта на мениджъра.
(АИ "Ценов", Свищов, 1994) -
ВЛИЯЕ ЛИ КУЛТУРАТА НА СТРАНАТА ПРИЕМНИК ВЪРХУ УСПЕХА НА ЧУЖДЕСТРАННИТЕ ТЪРГОВЦИ НА ДРЕБНО?
(АИ "Ценов", 2017)Като използваме модела на Хофстеде (Geert Hofstede) за културната ориентация на различните нации, ние изследваме доколко успехът на чуждестранните търговци на дребно зависи от културните ценности във всяка страна приемник. ... -
ВЛИЯНИЕ НА БРАНДА ВЪРХУ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ПРОДУКТА
(Tsenov Publishing House, 2018)В статията са представени резултатите от каузално изследване, целящо да провери влиянието на бранда върху степента на удовлетвореност на потребителите от продукт в сферата на бързооборотните стоки. Проведен е лабораторен ... -
Влияние на дейността на българските публични компании върху техните краткосрочни инвестиции.
(АИ "Ценов", Свищов, 2007) -
ВЛИЯНИЕ НА ИНОВАЦИИТЕ ВЪРХУ РЕЗУЛТАТНОСТТА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (МСП) В АЛЖИР
(Tsenov Publishing House, 2018)В стремежа си към иновации малките и средните предприятия (МСП) се изправят пред огромни предизвикателства. Отдавна е известно, че иновациите са ключов фактор за растежа на малките и средните предприятия (МСП) и като такива ...