Search
Now showing items 1-9 of 9
УПРАВЛЕНИЕТО НА БИЗНЕС КРИЗИ И НЕГОВОТО ОТРАЖЕНИЕ ВЪРХУ СЧЕТОВОДНАТА ПОЛИТИКА НА ПРЕДПРИЯТИЕТО
(АИ "Ценов", 2014)
Управлението на бизнес кризи е изключително важна функция. Подценяването на това значимо направление може да доведе до сериозни загуби за собствениците и дори до края на съществуването на предприятието. Това естествено и ...
ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДА CSR ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕТО И УПРАВЛЕНИЕТО НА БИЗНЕС КРИЗИ
(АИ "Ценов", 2012)
Изследователският интерес в статията е насочен върху един сравнително нов и непопулярен все още у нас метод - Рейтинг на конкурентните сили (CSR) и върху особеностите на неговото приложението при управлението на бизнес ...
Продуктовата специализация – стратегическо направление в поведението на бизнесорганизацията.
(АИ "Ценов", Свищов, 1999)
Портфейлните модели и формулирането на стратегията на диверсификация.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001)
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ...
Business Intelligence компетенции и инструменти за работа с Enterprise Resource Planning (Erp) системи
(Tsenov Publishing House, 2022)
Изследването е фокусирано върху актуалните аспекти на внедряването на модерни дигитални инструменти за разрешаване на планови задачи и изпълнение на цели. Анализът е върху възможностите на интегрираните системи за планиране ...
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ...
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ...
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ...