Списание "Бизнес управление": Recent submissions
Показване на публикации 341-360 от 961
-
FACTORS FOR SUCCESS OF THE “BUSINESS PROCESS AS A SERVICE” MODEL
(Tsenov Publishing House, 2015)The “Business Process as a Service” model integrates the achievements of the business process management/modelling concepts and cloud computing. It aims at rapid development of automated business processes on the basis ... -
A BUSINESS MOTIVATIONAL PROFILE: COMPARING THE ATTITUDES OF THE BUSINESS, ADMINISTRATION AND YOUNG PEOPLE
(Tsenov Publishing House, 2015)The issies of motivational attitudes and the studies in this field have always been relevent with reference to the dynamics of the business environment and the fast changes in them within this context. For this reason, ... -
INTEGRATION OF RESEARCH DOCUMENTS INTO THE PLANNING DOCUMENTS OF HIGHER SCHOOLS
(Tsenov Publishing House, 2015)The article presents a model for integrating the organizational strategy of higher schools and their research strategy. It also outlines the stages of developing such research strategies (RS) so that they are consistent ... -
АКТУАЛНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА РАЗХОДИТЕ, ФИНАНСИРАНИ СЪС СРЕДСТВА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР
(АИ "Ценов", 2015)С проектите, финансирани със средства от оперативните програми към Европейските структурни и инвестиционни фондове, се предоставя финансиране на отделни сектори и дейности под условие, като с това се цели ускоряване на ... -
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЧЕТОВОДНИЯ ТРУД В БАНКОВИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(АИ "Ценов", 2015)Финансовият стабилитет на предприятието се определя от резултатите, които то реализира за съответния отчетен период. Реализацията на съответните резултати (печалби) зависи не само от размера на разполагаемия капитал, но ... -
ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“
(АИ "Ценов", 2015)Моделът „Бизнес процес като услуга“ интегрира достиженията на концепциите за управление на бизнес процесите на базата на техните модели и облачните технологии. Той е насочен към бързото изграждане на автоматизирани бизнес ... -
БИЗНЕС МОТИВАЦИОНЕН ПРОФИЛ: СРАВНЕНИЕ МЕЖДУ НАГЛАСИ НА БИЗНЕСА, АДМИНИСТРАЦИЯТА И МЛАДИТЕ ХОРА
(АИ "Ценов", 2015)Въпросите за мотивационните нагласи и изследванията в тази област са винаги актуални от гл.точка на динамиката на бизнес средата и бързата промяна в тях в това направление. Поради това съществуват мнжество предходни ... -
5 ИНТЕГРИРАНОСТ НА СТРАТЕГИИТЕ ЗА НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ В ПЛАНОВИТЕ ДОКУМЕНТИ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА
(АИ "Ценов", 2015)В статията са представени модел за интегрираност на организационната стратегия на висшите училища със стратегията за научноизследователска дейност, както и етапите на разработване на стратегията за НИД, така че да се ... -
НОВИ МОМЕНТИ И ПРОБЛЕМИ ПРИ РЕГУЛИРАНЕ НА КАПИТАЛА И ЛИКВИДНОСТТА НА БАНКИТЕ
(АИ "Ценов", 2011) -
НАЦИОНАЛНИ И ИНТЕРНАЦИОНАЛНИ ДОПУСКАНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Изследването е развито извън обсега на икономическия изолационализъм и включва: 1. В търсене на базови понятия - формулирани и привлечени са понятия и тези като – морфогенетична структура, лимитиран обект, синтез v/s ... -
СЧЕТОВОДНАТА ПОЛИТИКА – ПРЕДПОСТАВКА ЗА ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЕНИЕ ДЕЙНОСТТА НА СЪВРЕМЕННОТО БАНКОВО ПРЕДПРИЯТИЕ
(АИ "Ценов", 2011)Обект на изследване в статията са въпросите, свързани с изготвянето и оповестяването на счетоводната политика от търговските банки. Анализирани са представените в националното и международното счетоводно законодателство ... -
ОСОБЕНИ СЛУЧАИ И ПРОБЛЕМИ ПРИ ОПРЕДЕЛЯНЕ МИТНИЧЕСКАТА СТОЙНОСТ НА СТОКИТЕ, ВЛИЗАЩИ В Р. БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Обмитяването на стоки, преминаващи през българската граница и предназначени за страните от ЕС, става в българските митнически учреждения. Т.е. всички страни от Общността прилагат еднакво митническо законодателство по ... -
БАРИЕРИ ПРЕД ЕФЕКТИВНОТО ВЕРБАЛНО КОМУНИКИРАНЕ В БИЗНЕСА
(АИ "Ценов", 2011)В процеса на комуникиране се разграничават две основни фази: изразяване и предаване на идеята, което се осъществява от източника на комуникацията и възприемане на предаденото съобщение, и осигуряване на информация по линия ... -
МАРКЕТИНГЪТ НА СТРАНИЦИТЕ НА СПИСАНИЕ „БИЗНЕС УПРАВЛЕНИЕ” ЗА ПЕРИОДА 1991 – 2011 г.
(АИ "Ценов", 2011) -
ДВАДЕСЕТ ГОДИНИ СПИСАНИЕ „БИЗНЕС УПРАВЛЕНИЕ” (ноември 1991 г. – ноември 2011 г.)
(АИ "Ценов", 2011) -
THE ROLE OF INSURANCE CULTURE IN THE DEVELOPMENT OF THE INSURANCE BUSINESS
(АИ "Ценов", 2013)This article discusses insurance culture as a factor in the development of the insurance business. The author assumes that the image of insurers is directly dependent on insurance culture. Special attention is paid to ...