Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСТОЯНОВ, Михал
dc.date.accessioned2016-05-25T08:37:59Z
dc.date.available2016-05-25T08:37:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1314-3123
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1844
dc.description.abstractВ настоящата работа е направен преглед на същността, значението, характеристиките и състоянието на използването на рекламната брошура като информационен инструмент на агентите на обмена при търговията на дребно с потребителски стоки. Ключов момент при използването на печатни рекламни материали е стратегията за постигане на по-добра информираност и въздействие върху потребителските очаквания, свързани със стоковото предлагане. Въз основа на направеното изследване се потвърждава, че дори в условията на икономическа нестабилност и при протичащите кризисни процеси в стопанството, печатните рекламни материали запазват своята значимост и икономическа целесъобразност като рекламно-информационен канал за търговските фирми.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;8
dc.subjectпечатни рекламни материалиbg_BG
dc.subjectпромоционална политикаbg_BG
dc.subjectброшураbg_BG
dc.subjectтърговски бизнесbg_BG
dc.titleЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация