• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Доклади
  • Студенти и докторанти
  • Search
  •   Home
  • Доклади
  • Студенти и докторанти
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 11

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Поведение на българските потребители в социалните мрежи 

Бързашка, Поля (2012-06-01)
Thumbnail

Програмите за лоялни клиенти като промоционална техника (с. 17-26) 

Бързашка, Поля (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14) 

Решеткова, Атанаска; Миткова, Росица; Йорданова, Силвия (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации (с. 3-16) 

Кънчева, Десислава; Декова, Полина; Иванова, Боряна (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Сегментиране на потребителите по отношение на възгледите им и потребителското им поведение спрямо бонусните опаковки (с. 47-58) 

Йонков, Йонко (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46) 

Трифонова, Цветомира (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44) 

Алексиева, Светла; Николова, Надя; Михайлова, Виктория (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28) 

Йотова, Йоана; Аладжова, Айсял (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Промоциите бонус количества (с. 45-60) 

Димитрова, Борислава; Георгиева, Десислава; Николова, Диана (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Алтернативни маркетингови решения на стартираща бизнес организация 

Unknown author (2017-10)
  • 1
  • 2

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorБързашка, Поля (2)Аладжова, Айсял (1)Алексиева, Светла (1)Георгиева, Десислава (1)Декова, Полина (1)Димитрова, Борислава (1)Драгомиров, Иван (1)Дурхан, Мерт (1)Жекова, Сийка (1)Желязкова, Боряна (1)... View MoreSubjectпромоции (8)facebook (1)потребителско поведение (1)социални мрежи (1)... View MoreDate Issued2012 (5)2011 (4)2017 (2)Has File(s)Yes (11)

Contact Us | Send Feedback