Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЛюбенов, Здравко
dc.date.accessioned2016-05-17T13:26:01Z
dc.date.available2016-05-17T13:26:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1362
dc.description.abstractВ настоящата разработка се разглеждат основните параметри на процеса на изграждане на ползотворни отношения, в сферата на оказването на международни услуги. Изяснено е, че включването на взаимоотношенията в бизнес стратегията на организацията е ключов фактор за успеха на фирмите в този бранш. Идентифицирана е важността на поддържането на партньорски отношения. Изграден е Модел на характера и обсег на взаимоотношенията между износител и потребител (вносител) на услуги. Показани са резултатите от емпиричното му тестване в България.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries1;6
dc.subjectпартньорствоbg_BG
dc.subjectвзаимоотношения,bg_BG
dc.subjectпсихическа отдалеченостbg_BG
dc.subjectмодел на взаимодействиетоbg_BG
dc.titleМОДЕЛ НА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО ПРИ ОКАЗВАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНИ УСЛУГИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация