• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
380_split_7_2014.swf (770.7Kb)
Дата
2014
Автор
Василева, Стелиана
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Интегрираните маркетингови комуникации (ИМК) са доказали безспорната си ефективност първо в САЩ, по-късно в Европа, а вече и в България. Те са шанс за провеждане на нискобюджетни кампании, тъй като оказват значително влияние дори и при скромни маркетингови бюджети. Това е и основната причина ИМК да са еднакво актуални както в развити пазарни икономики, така и в условията на стопански срив и стагнация. Водещи специалисти по маркетинг ги определят като „лицето на бизнеса в бъдеще време“. Целта на разработката е да очертае мястото на ИМК в съвременния мениджмънт, като се решат следните задачи: - да се проследи появата и развитието на концепцията ИМК; - да се представят и обобщят съществуващите дефиниции за понятието «интегрирани маркетингови коммуникации» и да се изведе авторово определение на понятието ИМК; - да се характеризират етапите при разработване на програма за ИМК.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2652
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка