Търсене
Показване на публикации 1-10 от 114
БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР
(АИ "Ценов", 2013)
Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически ...
RISK AS PART OF THE ACCOUNTING PROFESSION
(АИ "Ценов", 2013)
This study characterises accounting occupational risk by examining its sources. It describes the effects and seeks opportunities to minimise them.
Risk is an integral part of the accounting profession. It has been quite ...
ДОПЪЛНИТЕЛНОТО ПЕНСИОННО ОСИГУРЯВАНЕ – ИНДИВИДУАЛНО ИЛИ КОЛЕКТИВНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ПЕНСИОННИЯ ФОНД
(АИ "Ценов", 2013)
В теорията и практиката на пенсионното осигуряване са познати и се прилагат три финансовопокривни системи: разходопокривна, капиталопокривна и ремийнопокривна. Тези системи показват по какъв начин текущите разходи за пенсии ...
IMPROVING THE MODEL OF UNCAPITALIZED ASSETS ACCOUNTING IN PUBLIC SECTOR ENTERPRISES
(АИ "Ценов", 2013)
This article focuses on some shortcomings in the model of uncapitalized
assets accounting in public sector enterprises. The lack of standardization of the accounting system in public sector enterprises is a prerequisite ...
BULGARIAN TOURISM – BETWEEN CLASSICAL AND POPULAR GENRES
(АИ "Ценов", 2013)
The nature of developing tourism as a business depends largely on the objectives pursued and on the demand of the tourists it attracts as customers. To determine the nature of the modern tourist business in Bulgaria, this ...
ЕВОЛЮЦИЯ НА ПАРАДИГМАТА НА МАРКЕТИНГА
(АИ "Ценов", 2013)
През последното десетилетие маркетингът започна да развива ново съдържание на своята парадигма, която се основава на преосмислянето на досегашните маркетингови постулати за идентифициране, изследване и решаване на проблемите ...
УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
(АИ "Ценов", 2013)
Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със
стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на ...
НЯКОИ АСПЕКТИ ПРИ СЧЕТОВОДНИЯ АНАЛИЗ НА ПРЕДОСТАВЕНИТЕ КРЕДИТИ ОТ ТЪРГОВСКИТЕ БАНКИ
(АИ "Ценов", 2013)
Извършваният счетоводен анализ в банковите институции е с ключово значение. Използваната информационна база при него е изключително и само от текущото и периодичното счетоводно отчитане. Въз основа нa реални счетоводни ...
THE FISCAL SOVEREIGNTY AND THE TAX POLICIES OF THE NEW EU MEMBER STATES: THE EMU CHALLENGES AND PROSPECTS OF FISCAL GOVERNANCE REFORM
(АИ "Ценов", 2013)
The paper is focused on issues of fiscal policy coordination in the Euro area and the challenges to the new EU Member States from Central and Eastern Europe in implementation of different national fiscal policy options ...
КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА ЕФЕКТИВНОСТТА В ПЕНСИОННОТО ОСИГУРЯВАНЕ
(АИ "Ценов", 2013)
Статията е насочена към изследване на ефективността в пен-
сионното осигуряване. Теоретична основа за представяне на необходимостта от ефективно функционираща пенсионно-осигурителна система са концепциите за пенсионното ...