• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА ЛОЯЛНОСТТА

Thumbnail
Изглед/Отваряне
ce3e136e3af2a0adeabe4c7ca83f6f76.pdf (1.007Mb)
Дата
2019
Автор
Нейкова, Криста
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Посветена на теоретичното познание, настоящата разработка засяга изясняване на произхода и същността на феномена „лоялност“ като маркетингов проблем. Синтезирани са основните дефиниционни и класификационни различия при инкорпорирането на понятието „лоялност“ в маркетинговата теория и управленската практика. Стъпвайки на тях, е изведена концептуална дефиниция за лоялността. Дискутирани са основните направления при изучаване на явлението. В заключение се коментират последиците от диференциацията в различните концептуализации на потребителската лоялност към бранда като предпоставка за проблем при общовалидността и съпоставимостта на изведените оценки за лоялност.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4263
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка