Browsing Доклади by Title
Now showing items 21-40 of 176
-
THE ROLE OF THE ACADEMY OF ECONOMIC STUDIES OF MOLDOVA IN PREPARATION AND FURTHER EDUCATION FOR REPUBLIC OF MOLDOVA’S TOURISM INDUSTRY
(АИ "Ценов", 2016)Human capital is one of the most important tourism resources of the enterprise, able to influence directly the company's economic activity, generating profit in case of an effective management of training and management ... -
TYPES OF COMPETITION IN THE INSURANCE MARKET OF UKRAINE
(АИ "Ценов", 2016)The article examines the state of competition in the insurance market of Ukraine, studied its characteristics, types of competition. Determined the specific features insure and their impact on the insurance market. The ... -
VALUE CREATION BY COMPANY-CONSUMER INTERACTION – DECONI, BULGARIA CASE
(АИ "Ценов", 2016)The study investigates the value creation by companyconsumer interaction on the example of the advertising agency DeConi, Bulgaria. -
VALUE OF DUE DILIGENCE IN THE ENTERPRISE'S RESTRUCTURING PROCESS
(АИ "Ценов", 2016)Due diligence is one of the important elements of the enterprise restructuring process. Due diligence is conducted at the beginning of the restructuring process to collect data for restructuring of the company. Based on ... -
АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА БИЗНЕСА ЧРЕЗ ИЗПОЛЗВАНЕ НА BSC
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се разглежда същността на „Балансираната система от показатели за ефективност” - BSc, като философия, стратегическа рамка и инструмент за управление на бизнеса. Акцентира се на причинно-следствените връзки между ... -
АНАЛИЗ НА РИСКА НА ПРОИЗВОДСТВЕНО ПРЕДПРИЯТИЕ
(АИ "Ценов", 2016)Материалът разглежда необходимостта от извършването на анализ на риска в производствено предприятие. Представят се няколко категории рискове, за които се определя, че са относими към изследваната организация. Анализът е ... -
АНАЛИЗ НА РЪСТА НА ЧУЖДЕСТРАННИЯ ТУРИЗЪМ В БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ ПЕРИОДА ЯНУАРИ-ЮЛИ 2016
(АИ "Ценов", 2016)Според анализатори на туризма у нас, лятото на 2016 г. се очаква да бъде най-успешното за българския туризъм от 1990 г. насам. Министерството на туризма на Р България публикува информация, която сочи ръст от 21,4% на ... -
БАЛАНСИРАНА СИСТЕМА ОТ ПОКАЗАТЕЛИ В ПРЕДПРИЯТИЕТО – ПРАКТИЧЕСКИ ИЗМЕРЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Балансираната система от показатели в предприятието е сред високоефективните инструменти на съвременното управленско счетоводство. Причината за това е, че механизмите на действие на системата позволяват стратегическите ... -
БАНКОВАТА ЛИКВИДНОСТ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ ПЕРИОДА 2013-2016 ГОДИНА
(АИ "Ценов", 2016)При оценяването на ликвидността се проследяват възможностите на банката да посреща своите текущи задължения и да удовлетворява приемливите кредитни заявки от страна на клиентите. През 2016 г. активите на банковата система ... -
БАНКОВИТЕ ЖИЛИЩНИ КРЕДИТИ В БЪЛГАРИЯ В КОНТЕКСТА НА НОВАТА ПРАВНА РАМКА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, УСТАНОВЕНА С ДИРЕКТИВА 2014/17
(АИ "Ценов", 2016)Жилищното кредитиране е една от основните дейности на търговските банки. Както всеки един кредит, и тези кредити пораждат рискове за банките. Все още нестабилната икономическа среда се отразява върху качеството на банковите ... -
БЕЗ ДОБРО ОБРАЗОВАНИЕ НЯМА ДОБРО БЪДЕЩЕ
(АИ "Ценов", 2016) -
БЕЗАЛТЕРНАТИВНОСТ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНОСТТА И АЛТЕРНАТИВЕН1 ИЗБОР НА УЧАСТИЕ В ПЕНСИОННООСИГУРИТЕЛНАТА СИСТЕМА НА БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Освен като фундаментален принцип с пряко отношение към финансовата организация на социалноосигурителната защита, задължителността следва да бъде възприемана и като израз на грижите на обществото за неговите членове, ... -
БЛАГОСЪСТОЯНИЕ, ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ И УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ – ЦЕЛИ, СРЕДСТВА И СТРАТЕГИИ
(АИ "Ценов", 2016)Съвременното икономическо познание счита растежа за основен показател на способността за задоволяване на материалните потребности, т.е. основно средство за осигуряване на благосъстоянието. Съответно на това схващане, ... -
БЪЛГАРСКОТО ЗЕМЕДЕЛИЕ И ЧЛЕНСТВОТО В ЕС: ПЪРВИ РЕЗУЛТАТИ
(АИ "Ценов", 2016) -
ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ
(АИ "Ценов", 2016)Съвременните информационни технологии позволяват в туризма да се използват различни начини за взаимодействие между производител, посредник и купувач. Формата на фирмената интеграция може да бъде ориентирана по хоризонтала, ... -
ВЗАИМОВРЪЗКА МЕЖДУ ОБРАЗОВАНИЕТО И ПАЗАРА НА ТРУДА
(АИ "Ценов", 2016)Взаимовръзката между пазара на труда и образованието е основната социалноикономическа зависимост, осигуряваща развитие на конкретния човек и обществото като цяло. Колкото по-високо и качествено е образованието на преобладаващата ... -
ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ ВЪВ ВЕЛИКОБРИТАНИЯ И ЕВРОПА СЛЕД БРЕКЗИТ
(АИ "Ценов", 2016)Докладът разглежда влиянието на вота за излизането на Великобритания от Европейския съюз върху образованието в самата Великобритания и страните членки на Европейския съюз. Ключовите въпроси, които разглежда докладът са ... -
ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ – ФАКТОР ЗА ПРОСПЕРИТЕТА НА НАЦИОНАЛНАТА НИ ИКОНОМИКА
(АИ "Ценов", 2016)В настоящия доклад се акцентира на два момента. От една страна се разглеждат основните предизвикателства и проблеми,които стоят пред висшето образование в България, като се търсят решения в належащите реформи. Втората част ...