Доклади: Recent submissions
Показване на публикации 61-80 от 176
-
КОНКУРЕНЦИЯ И КОНКУРЕНТНА СРЕДА НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЙНИ Я ПАЗАР В ЕС
(АИ "Ценов", 2016)Стартиралата в началото на 1996 г. реформа за въвеждане на конкуренция на пазарите на електроенергия на страните-членки на ЕС се сблъсква със сериозни проблеми. Между страните се наблюдават големи различия по отношение на ... -
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ ВЪВ ВОДНИЯ СЕКТОР - ДОБРИ ПРАКТИКИ
(АИ "Ценов", 2016)Проучването на световно и европейско равнище по отношение на моделите за управление на водите и моделите за управление на проекти, свързани с тях показва, че съществува голямо многообразие. Целта на доклада е да се оценят ... -
ПОДХОДИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ СТЕПЕНТА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОЧАКВАНИЯТА КЪМ ПРОДУКТА ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ
(АИ "Ценов", 2016)Изследването и моделирането на потребителската удовлетвореност изисква установяване на степента на съответствие между предварително наличните в съзнанието на потребителите очаквания с действителния опит с продукта. Настоящият ... -
„SMART BUILDINGS” HOUSING AND ECONOMY
(АИ "Ценов", 2016)Expensive imported energy products (liquid fuels and gas) and the need for energy independence, direct us towards a strategy of increased use of renewable energy sources. Energy independence of one country can be read in ... -
ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС В ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ ЧРЕЗ АНАЛИЗ НА ПРЕДПОЧИТАНИЯТА И ИЗБОРНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ
(АИ "Ценов", 2016)Съобразеният с изискванията на потребителите търговски микс от страна на наемателите ще доведе до по-високи продажби на търговския център. -
КОМПЛЕКСНА ПРОСТРАНСТВЕНА ЗАВИСИМОСТ НА ИНФРАСТРУКТУРНИТЕ ЕЛЕМЕНТИ ПРИ ПЛАНИРАНО ИЗГРАЖДАНЕ НА ТЕРИТОРИАЛНИТЕ СИСТЕМИ
(АИ "Ценов", 2016)Структурните промени в отделните селища или в местоположението на производствените мощности са свързани с големи загуби на инфраструктурата,породени от измененията в уличните трасета,във водоснабдителната ,канализационната ... -
ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ
(АИ "Ценов", 2016)Съвременните информационни технологии позволяват в туризма да се използват различни начини за взаимодействие между производител, посредник и купувач. Формата на фирмената интеграция може да бъде ориентирана по хоризонтала, ... -
ПЕРСПЕКТИВИ ЗА РАЗВИТИЕ НА НАУКАТА И ИНОВАЦИИТЕ В СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ „Д. А. ЦЕНОВ”
(АИ "Ценов", 2016)своята 80-годишна история СА „Д. А. Ценов” има утвърдени позиции в областта на развитието на икономическата и управленската наука. Факторите на външната среда обаче, не оказват благоприятно влияние върху развитието на ... -
КОНКУРЕНТНИТЕ ПРЕДИМСТВА НА КОМПАНИИТЕ И НЕСЪВЪРШЕНАТА КОНКУРЕНЦИЯ В МИКРОИКОНОМИЧЕСКИТЕ ТЕОРИИ ЗА ПРЕКИТЕ ЧУЖДЕСТРАННИ ИНВЕСТИЦИИ
(АИ "Ценов", 2016)Новият облик на световната икономика в голяма степен е предопределен от доминиращата роля на транснационалните корпорации, които са основният агент, който извършва преки чуждестранни инвестиции. Богатият практичен опит в ... -
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРИ МИГРИРАНЕ В ОБЛАКА НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КОРПОРАТИВНОТО СЪДЪРЖАНИЕ
(АИ "Ценов", 2016)настоящия доклад се прави въведение в системите за управление на корпоративното съдържание. Разглежда се една от тенденциите в развитие на тези системи – миграция в облака. Представят се ползите от миграцията и се очертават ... -
НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОЦЕНКА НА ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА ПУБЛИЧНИ ПОЛИТИКИ ОТНОСНО „ЗЕЛЕНАТА” ЗАЕТОСТ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Динамиката на икономическото развитие изисква нап- равата на анализ, чрез който да бъдат предварително остойностени вероятните разходи и ползи от провеждането на дадена политика,под чието въздействие се оказват публичния ... -
ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ
(АИ "Ценов", 2016)Традиционно всички CRM системи се намират в предприятието (on-premises), т. е. те са инсталирани и функционират на сървъри в рамките на организацията като вътрешни приложения (in-house applications). Съвременните CRM системи ... -
МАРКЕТИНГОВИТЕ АЛИАНСИ – СЪВРЕМЕННА СТРАТЕГИЯ ЗА ФИРМЕНА ИНТЕГРАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2016)Настоящата разработка разглежда алиансите в маркетинга като стратегия на съвременните фирми, но и структура, възникнала в резултат от интеграционните процеси. Тя поставя на преден план три основни момента – спецификата на ... -
ДИНАМИЧНА ЗАВИСИМОСТ МЕЖДУ ПОТРЕБЛЕНИЕ И ДОХОДИ – КОИНТЕГРАЦИЯ И МОДЕЛ С КОРЕКЦИЯ НА ГРЕШКАТА
(АИ "Ценов", 2016)В доклада е изследвана динамичната зависимост ме- жду потреблението и доходите в България чрез построяване на мо- дел с корекция на грешката. Разгледани са основните теоретични концепции и модели, обясняващи връзката ... -
КЛЪСТЕРЕН АНАЛИЗ НА ТУРИСТИЧЕСКАТА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ СТРАНИ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се изследва конкурентоспособността на европейските страни в сферата на туризма, оценена чрез система от показатели, формиращи индекса за конкурентоспособност на пътуванията и туризма (Travel and Tourism Competitiveness ... -
СОЦИАЛНИЯТ МАРКЕТИНГ: НОВАТА ФИЛОСОФИЯ ЗА ОТГОВОРНОСТТА НА БИЗНЕСА
(АИ "Ценов", 2016)Along the apparition and development of the Corporative Social Responsibility and the signing of the Global contract of UN (1999) an important step towards socialization of the society was made. The change in the social – ... -
ENVIRONMENTAL ACTIONS AND ATTITUDES TO GREEN CONSUMPTION IN BULGARIA
(АИ "Ценов", 2016)This paper examines the engagement in environmental actions of the Bulgarians and its relationship with the environmental concern and the predisposition for green consumption as two commonly studied attitudes to green ... -
VALUE CREATION BY COMPANY-CONSUMER INTERACTION – DECONI, BULGARIA CASE
(АИ "Ценов", 2016)The study investigates the value creation by companyconsumer interaction on the example of the advertising agency DeConi, Bulgaria. -
ОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ
(АИ "Ценов", 2016)В доклада се демонстрират възможностите на иновативна методология за предсказване на индивидуалните реакции на клиенти при алтернативни маркетингови въздействия, наричана инкрементално моделиране. Методологията позволява ... -
ПРИЛОЖЕНИЕ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ИНТЕРНЕТ НА ВСИЧКО” В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР
(АИ "Ценов", 2016)Последната вълна в еволюцията на глобалната мрежа, наречена „Интернет на всичко” (Internet of Everything, IoE), представлява свързване на хора, процеси, данни и неща в единна информационна компютърна мрежа. По същество, ...