• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНА АУДИТОРИЯ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
GRIMIO(GRDIER).2025.Issue002.pp170-179.pdf (1.281Mb)
Дата
2025-05-24
Автор
Лазарова, Анета
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В днешната динамична и конкурентна среда на модната индустрия, успешните маркетингови стратегии играят ключова роля за позиционирането и развитието на бранда. Този доклад се фокусира върху методите за идентифициране и разработване на стратегии за привличане на целева аудитория, като акцентира върху появата на нови агенти на модната сцена, които популяризират марката.
URI
http://hdl.handle.net/10610/5133
Collections
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка