• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНА АУДИТОРИЯ

Thumbnail
View/Open
GRIMIO(GRDIER).2025.Issue002.pp170-179.pdf (1.281Mb)
Date
2025-05-24
Author
Лазарова, Анета
Metadata
Show full item record
Abstract
В днешната динамична и конкурентна среда на модната индустрия, успешните маркетингови стратегии играят ключова роля за позиционирането и развитието на бранда. Този доклад се фокусира върху методите за идентифициране и разработване на стратегии за привличане на целева аудитория, като акцентира върху появата на нови агенти на модната сцена, които популяризират марката.
URI
http://hdl.handle.net/10610/5133
Collections
  • Списание "Глобални и регионални измерения на международните икономически отношения"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback