Show simple item record

dc.contributor.authorЛазарова, Анета
dc.date.accessioned2025-05-27T11:52:17Z
dc.date.available2025-05-27T11:52:17Z
dc.date.issued2025-05-24
dc.identifier.issn2738-8573
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5133
dc.description.abstractВ днешната динамична и конкурентна среда на модната индустрия, успешните маркетингови стратегии играят ключова роля за позиционирането и развитието на бранда. Този доклад се фокусира върху методите за идентифициране и разработване на стратегии за привличане на целева аудитория, като акцентира върху появата на нови агенти на модната сцена, които популяризират марката.bg_BG
dc.publisherАкадемично издателство „Ценов”bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;13
dc.subjectмаркетингови стратегии, мода, международна аудиторияbg_BG
dc.titleМАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНА АУДИТОРИЯbg_BG
dc.title.alternativeMARKETING STRATEGIES IN THE FASHION INDUSTRY TO ATTRACT AN INTERNATIONAL AUDIENCEbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record