• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане по Заглавие 
  •   Начало
  • Подреждане по Заглавие
  •   Начало
  • Подреждане по Заглавие
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане по Заглавие

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Сортиране по:

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 1-20 от 4397

  • Заглавие
  • Дата на издаване
  • Дата на депозиране
  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 10-ТЕ „НЕ“ ЗА МЕНИДЖЪРСКА ЕФЕКТИВНОСТ 

      Каменов, Камен (Tsenov Publishing House, 2019)
      Ако се върнем назад в историята, ще видим едно общо качество (характеристика) на всяка власт – грижата за собствената си сигурност и стремежът към възпроизводство. Това кореспондира като принцип и с мениджърското поведение, ...
    • 104 КОРУПЦИОННИ ПРАКТИКИ В ОБЛАСТТА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ В БЪЛГАРСКИТЕ ОБЩИНИ 

      Костова, Гергана (Tsenov Publishing House, 2016)
      Обществените поръчки в момента са един от основните инструменти за преразпределяне на значителна част от брутния вътрешен продукт чрез бюджетите поради тази причина е необходимо, държавата да управлява ефективно и прозрачно ...
    • 18Статистически аспекти на устойчивото развитие – политики, методология, индикатори 

      Янкова, Иванка (Tsenov Publishing House, 2022)
      В центъра на концепцията за устойчиво развитие е осигуряването на достоен живот и благополучие за всички хора чрез икономически просперитет, мирни общества, социално приобщаване и отговорност към околната среда. За оценка ...
    • 20 ГОДИНИ ФАКУЛТЕТ „МЕНИДЖМЪНТ И МАРКЕТИНГ” 

      Краева, Виолета (АИ "Ценов", 2012)
    • 25 ГОДИНИ ВЪЗХОД НА АГРАРНАТА НАУКА 

      НИКОЛОВА, МАРИНА (АИ "Ценов", 2009)
    • 36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ 

      Горанова, Пенка (АИ "Ценов", 2011)
      В съвременния бизнес все повече фирми се адаптират към необходимостта от използване на голям обем актуална информация за вземане на решения за управление на своята дейност и на пазарните си действия. Ефектът от рекламата ...
    • 5 ИНТЕГРИРАНОСТ НА СТРАТЕГИИТЕ ЗА НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ В ПЛАНОВИТЕ ДОКУМЕНТИ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА 

      Богданова, Маргарита; Парашкевова, Евелина (АИ "Ценов", 2015)
      В статията са представени модел за интегрираност на организационната стратегия на висшите училища със стратегията за научноизследователска дейност, както и етапите на разработване на стратегията за НИД, така че да се ...
    • 5. Школата на свободното банкиране с частични резерви срещу школата на пълното резервиране на депозитите - икономическо отражение на съвременните концепции в банковото дело и паричната политика 

      Илиев, Кузман (Tsenov Publishing House, 2022)
      Изследването представя сравнителен анализ на постановките на двете съвременни пропазарни школи в областта на паричната теория и банковото дело, а именно школата на свободното банкиране с частични резерви и школата на пълното ...
    • 50 години европейска интеграция. 

      Саркисян, Карина; Илиев, Драгомир (АИ "Ценов", Свищов, 2007)
    • 50 ГОДИНИ ОТ ОСНОВАВАНЕТО НА АСЕАН 

      Матеев, Илиян (АИ "Ценов", 2016)
      Асоциацията на страните от Югоизточна Азия - АСЕАН е основна на 8 август 1967 г. в Банкок (Тайланд). На тази дата ръководителите на Индонезия, Малайзия, Сингапур, Тайланд и Филипините подписват Декларацията за АСЕАН. На 7 ...
    • 75 Years Scientific Tribune For Economic Growth 

      Zahariev, Andrey (Tsenov Publishing House, 2020)
      The Economic Archive journal is a scientific economic publication which has been in print without interruption for as long as 75 years. As a scientific tribune for economic growth it has been printed permanently by Tsenov ...
    • 75 години научна трибуна за народностопански растеж 

      Захариев, Андрей (Tsenov Publishing House, 2020)
      Списание „Народностопански архив” е научно икономическо издание, което излиза без прекъсване вече 75 години. Като научна трибуна за народностопански растеж то неотменно се отпечатва в Академично издателство „Ценов“, ...
    • 75 ГОДИНИ СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ „ДИМИТЪР А. ЦЕНОВ” - ТРАДИЦИИ, ПРИЕМСТВЕНОСТ, ИНОВАТИВНОСТ 

      Филипова, Теодора Г. (АИ "Ценов", 2012)
    • A BUSINESS MOTIVATIONAL PROFILE: COMPARING THE ATTITUDES OF THE BUSINESS, ADMINISTRATION AND YOUNG PEOPLE 

      Kopeva, Diana; Shterev, Nikolai; Blagoev, Dimitar (Tsenov Publishing House, 2015)
      The issies of motivational attitudes and the studies in this field have always been relevent with reference to the dynamics of the business environment and the fast changes in them within this context. For this reason, ...
    • A COMPARATIVE ANALYSIS OF RETURN ON EQUITY IN BULGARIAN PUBLIC COMPANIES 

      Krystev, Lyudmil (АИ "Ценов", 2014)
      In practice, there are different criteria for the classification of Bulgarian public companies. Public companies are most commonly ranked according to their market capitalisation and realised turnover (the value amount ...
    • A CONCEPT OF TEAM CONTROL IN ORGANIZATIONS 

      LAMBOVSKA, Maya (АИ "Ценов", 2014)
      This study aims to develop the conceptual and methodological foundations for team control in organizations. It presents a concept of team control, which combines classical and modern achievements of a number of management ...
    • A CONTEMPORARY OVERVIEW OF THE APPLICATION OF COLLABORATIVE CONSUMPTION IN TOURISM 

      Ivanova, Petya (Tsenov Publishing House, 2017)
      Collaborative consumption is a current global trend which is changing the way in which people use goods and services. This trend also affects the state of the tourism market. With reference to this the article studies the ...
    • A CREATIVE APPROACH TO CONCEPTUALIZING AND INTEGRATING TOURIST PRODUCTS/BRANDS 

      Yankov, Nikola (АИ "Ценов", 2014)
      The scope of this paper is to approach creativity in conceptualization, designing and marketing of tourist products. Special attention is paid to the relation “Tourist potential of a region – tourist attractors – tourist ...
    • A Critical Review Of Ethical Infrastructure Basic Models 

      Yonkova, Izabela (Tsenov Publishing House, 2022)
      The study aims to consider and analyze the main theoretical formulations with a high degree of influence on the ethics in public sector organizations. It also presents basic ethical concepts and defines a conceptual apparatus ...
    • A CRITIQUE OF DEFINITIONS IN ECONOMICS FROM AN AUSTRIAN PERSPECTIVE: MICROECONOMICS 

      Davidson, Laura; Block, Walter E.; Wirth, Harold E.; Butt, Joseph A. (АИ "Ценов", 2015)
      In the physical sciences, it goes without saying that all practitioners use words in the same manner. A mere verbal dispute would be anathema in this arena of intellectual discourse. There is no dispute, , as to the means ...

      Контакти | Обратна връзка
       

       

      Разлистване

      В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

      Моята регистрация

      ВходРегистриране

      Контакти | Обратна връзка