Подреждане Студии по Заглавие
Показване на публикации 71-90 от 1242
-
Амбивалентните ситуации в мениджмънта.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
АНАЛИЗ И ОЦЕНКА НА ФИРМЕНАТА СТОЙНОСТ ПРИ МЕНИДЖМЪНТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ БРОКЕРСКИ ФИРМИ
(Tsenov Publishing House, 2018)Оценяването на фирмената стойност е важен контролен механизъм при управлението на застрахователните брокерски фирми, както и при тяхната продажба, сливане или разделяне на бизнеса. Сред множеството подходи за оценка се ... -
Анализ на автомобилните представителства в България
(Tsenov Publishing House, 2021)Пазарът представлява съвкупност от икономически отношения, набор от условия, въз основа на които продавачите и купувачите на дадена стока или услуга влизат в контакт помежду си, като целта им е да купят или продадат дадения ... -
АНАЛИЗ НА АКТУАЛНИТЕ ПРОБЛЕМИ В БАНКОВАТА СФЕРА И НЕЙНАТА СТРАТЕГИЧЕСКА ОРИЕНТАЦИЯ В КОНТЕКСТA НА ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА НА БАНКОВИТЕ УСЛУГИ В ЕС
(Tsenov Publishing House, 2019)Съвкупността от актуалните проблеми в банковата сфера възпрепятства нейното последващо развитие. Голяма част от тях се свързват предимно с нерешени въпроси от последната финансова криза. Кредитните институти в световен ... -
АНАЛИЗ НА ВЗАИМОВРЪЗКИТЕ МЕЖДУ КАПИТАЛОВИТЕ И ВАЛУТНИТЕ ПАЗАРИ
(Tsenov Publishing House, 2019)Коректната и пълноценна оценка на връзките между отделните финансови пазари е необходима както за макропазарния анализ, така и за преци-зиране на персоналните инвестиционни решения и оптимизиране на инвестиционния избор. ... -
АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ”
(АИ "Ценов", 2012)В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ... -
АНАЛИЗ НА ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКИТЕ ВРЪЗКИ НА СТРАНИТЕ − БИВШИ ЧЛЕНКИ НА СИВ И НАСТОЯЩИ ЧЛЕНКИ НА ЕС
(АИ "Ценов", 2015)Статията разглежда външноикономическите връзки на няколко държави-членки на Европейския съюз. Анализират се външнотърговските отношения на Литва, Латвия, Естония, България, Румъния, Словакия, Полша, Чехия и Унгария с част ... -
АНАЛИЗ НА ВЪНШНОТЪРГОВСКИТЕ ВРЪЗКИ НА БИВШИТЕ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ДЪРЖАВИ И НАСТОЯЩИ ЧЛЕНКИ НА ЕС
(Tsenov Publishing House, 2016)Статията разглежда външнотърговските връзки на няколко държави–членки на Европейския съюз в периода от 2004 г. до 2015 г. Анализирани са външнотърговските отношения на бившите социалистически държави – Литва, Латвия, ... -
АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ТЪРГОВИЯТА
(Tsenov Publishing House, 2017)Организациите за насърчаване на експорта (или както по-общо и често срещано се наричат в икономическата литература – организации за насърчаване на търговията) са широко разпространени както в развиващите се, така и в ... -
АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ФОНДОВЕТЕ ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНО ПЕНСИОННО ОСИГУРЯВАНЕ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2013)Целта на настоящата студия е да се направи оценка на дейността на пенсионните фондове в България. Постигането на тази цел предполага разглеждането на следните задачи: изясняване на същността и целите на допълнителното ... -
АНАЛИЗ НА ДИСТРИБУЦИОННИТЕ КАНАЛИ ВЪВ ВИНАРСКИЯ СЕКТОР
(АИ "Ценов", 2010) -
Анализ на ефектите от външната миграция на населението.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2008) -
Анализ на зависимостта между бюджетните процедури и бюджетните решения.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Анализ на иновационния потенциал на аграрните фирми в община Свищов.
(АИ "Ценов", Свищов, 2004) -
Анализ на количествените измерители в българския банков пазар
(Tsenov Publishing House, 2021)Банковият пазар има ключово значение в икономиката. Чрез своята преразпределителна и акумулационна дейност банките са водещ фактор във финансовата сфера на всяка една страна. В случай, че икономиката на страната е с отворен ... -
Анализ на конкурентния статус на районите за планиране в България.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2004) -
АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА ХОТЕЛИЕРСКИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2013)Основополагащи в Стратегия „Европа 2020” и в Национална програма „България 2020” са въпросите, свързани с постигането на интелигентен и устойчив растеж. Той се свързва с изграждането на по-екологична и по-конкурентоспособна ... -
Анализ на междуфирмената задлъжнялост в условията на кризата
(АСИ Принт, 2011) -
АНАЛИЗ НА ПАЗАРА И ПРОФИЛЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ЗАХАРНИТЕ И ШОКОЛАДОВИТЕ ИЗДЕЛИЯ В БЪЛГАРИЯ
(Tsenov Publishing House, 2016)Изследователското внимание в настоящата разработка се насочва към особеностите при пазарното позициониране на категорията „захарни и шоколадови изделия“. Отчита се, че пазарът на захарни и шоколадови изделия в България е ... -
Анализ на паричните приходи и движението на паричните средства на предприятието.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995)