Search
Now showing items 1-10 of 961
БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР
(АИ "Ценов", 2013)
Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически ...
RISK AS PART OF THE ACCOUNTING PROFESSION
(АИ "Ценов", 2013)
This study characterises accounting occupational risk by examining its sources. It describes the effects and seeks opportunities to minimise them.
Risk is an integral part of the accounting profession. It has been quite ...
MEDIUM-TERM PLANNING AND BUDGETING AT A LOCAL LEVEL
(АИ "Ценов", 2014)
This article discusses the theoretical and practical aspects of medium-term planning and budgeting at local level in contemporary Ukraine. The author emphasises that the completion of functions by local authority bodies ...
ДОПЪЛНИТЕЛНОТО ПЕНСИОННО ОСИГУРЯВАНЕ – ИНДИВИДУАЛНО ИЛИ КОЛЕКТИВНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ПЕНСИОННИЯ ФОНД
(АИ "Ценов", 2013)
В теорията и практиката на пенсионното осигуряване са познати и се прилагат три финансовопокривни системи: разходопокривна, капиталопокривна и ремийнопокривна. Тези системи показват по какъв начин текущите разходи за пенсии ...
СЧЕТОВОДНАТА ПОЛИТИКА – ПРЕДПОСТАВКА ЗА ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЕНИЕ ДЕЙНОСТТА НА СЪВРЕМЕННОТО БАНКОВО ПРЕДПРИЯТИЕ
(АИ "Ценов", 2011)
Обект на изследване в статията са въпросите, свързани с изготвянето и оповестяването на счетоводната политика от търговските банки. Анализирани са представените в националното и международното счетоводно законодателство ...
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ В СФЕРАТА НА ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2011)
Статията представя резултатите от изследване, имащо за задача да се оцени наличието на предпоставки за търсене на образователни продукти в областта на защита правата на потребителите в България. Направен е анализ на ...
THE NEED TO EVALUATE ECOSYSTEM BENEFITS
(АИ "Ценов", 2015)
To preserve our environment means to preserve the soil, the water, and the natural resources, i.e. life on our planet. And indeed, unspoilt nature is not only a prerequisite, but also valuable capital for doing business ...
BULGARIAN TOURISM – BETWEEN CLASSICAL AND POPULAR GENRES
(АИ "Ценов", 2013)
The nature of developing tourism as a business depends largely on the objectives pursued and on the demand of the tourists it attracts as customers. To determine the nature of the modern tourist business in Bulgaria, this ...
ЕВОЛЮЦИЯ НА ПАРАДИГМАТА НА МАРКЕТИНГА
(АИ "Ценов", 2013)
През последното десетилетие маркетингът започна да развива ново съдържание на своята парадигма, която се основава на преосмислянето на досегашните маркетингови постулати за идентифициране, изследване и решаване на проблемите ...
УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
(АИ "Ценов", 2013)
Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със
стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на ...